Horoscop Urania 2014

Cod de verificare

Posted on: Ianuarie 21, 2012

A76BBMKQKTCH

16 răspunsuri to "Cod de verificare"

NU MAI VREU MESAJE DE LA VOI INEBUNESC CAND LE VAD

Foarte bine ca ati introdus acest cod!

livia
horoscopul urania e ce mai adevarat.il urmaresc cu interes si chiar tin seama de tot ce prezice urania la zodia mea si a familiei mele.multe lucruri s-au adeverit mai aes daca stii sa asculti cu atentie . multumim dna. urania pentru tot ce ne ziceti saptamanal. e bine venit si acest cod/ o zi buna in continuarie.

nu stiu de ce deranjeaza unele persoane dar se fac comentari bune

Va urmaresc de ani multi.
m.

MULTUMESC CA EXISTATI ! VA DORESC TOT BINELE DIN LUME. CUM SE CALCULEAZA MIJLOCUL CERULUI !? MULTUMESC !

este cel mai bun si adevarat horoscop,multumesc

Multumesc foarte mult!!! Predictiile astrale furnizate de dvs., sunt foarte adevarate …cel putin la zodiile pe care eu le urmaresc saptamanal!!!
Doresc sa primesc incontinuare aceste predictii!!! Eu tin cont de ele!!!
Va doresc numai bine!!!

Urania,ma uimesti cat de bine citesti.. in STELE,Esti brava ! Felicitari !

Imi place foarte mult horoscopul prezentat de Urania. Mi-as dori sa o vad din nou prezentand emisiunea, nu doar s-o aud.

nu pot decat sa va multumesc pentru e-mail-uri. felicitari pentru activitatea de pana acum.

Sunteti o profesionista,Felicitari

urmaresc cu interes emisiunea mi-ar face o deosebita placere
sa pot intra in posesia astrogramei facuta de doamna Urania

Sunt foarte incantata.

In urma cu 6-8 zile am facut si eu un comentariu. Era un comentariu civilizat si plin de aprecieri, dar si care exprima o dilema de-a mea… la care ddoream sa stiu raspunsul… Si stupoare, mare stupoare! Comentariul, care-si astepta validarea din partea adminisstratorului de blog, nu a mai fost postat …. sunt total surprinsa…
Nu am fauut acuze si nici nu am jignit pe nimeni… dar se pare ca cenzura este in functiune chiar si aici pe acest blog…
Iar chestia cu …. mentionarea unei comentatoare ca primeste e-mailuri de la D-na Varzaru, nu le cred…
In cel putin 10 ani de cand o ascult pe Urania si am incercat sa o contactez prin cai civilizate, nciiodata, dar niciodata nu a a raspuns, nimanui…dar NIMANUI.
Sunt sigura, d-le administrator de blog, ca imi veti sterge si acest comentariu… pentru care doresc sa va spun ca: SA VA FIE RUSINE !pentru uratul gest pe care il faceti prin interzicerea unor comentarii civilizate…
In opinia mea d-na Simona Vaarzaru nu este in spatele acestui web site…

Sunt incantata

Lasă un răspuns

Urania 2014

Urania English

Sustine Campanie Urania

Cred in predictiile oferite de Urania! COD:  Click aici pentru a copia codul corect " Cod Urania

Introdu e-mailul tau pentru a fi tinut la curent cu noile articole postate de Urania !

Alătură-te altor 1.831 de urmăritori

Urania

Subscribe in Bloglines Add to netvibesAdd to My AOLSubscribe in NewsGator Online

Powered by FeedBurner

Horoscop 2014

Blog Stats

  • 3,799,672 hits

Horoscop 2014 Urania

Sondaj Urania

Ianuarie 2012
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Vizitatori online Urania

Horoscop Urania

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

Blog Urania 2014

toateBlogurile.roBloggers - Meet Millions of Bloggers

Raiting articole urania

Urania 2014 in Zelist

Top Vizitatori Urania Glob

free counters

RanK Urania 2014

